Hodnocení obchodu
JN
Jan Nebeský
Zařízení je skvělé má jen 2 micro oděrky. Stav baterie 100%. Jsem velmi spokojen. Jen jsem k mobilu nedostal jehlu na oddělání krytu na sim kartu a v ochranném sklu zdarma nebyla ani lihoví a ani otírací polštářek. (Poradil jsem si)
SK
Sylva Knapková
Rozhodně nedoporučuji, nesolidní jednání, neúplné info u popisu produktů!!
TM
Tomáš Mana
DB
Dana Benčáková
JM
Jana Mecnerová
NP
Natálie Popovová
AL
Anna Marie Lukačková
Firmy, které neumí čelit kritice a mažou si negativní hodnocení jsou katastrofa!
- před rokem vložená moje recenze, opět zde nedohledatelna :)
Jedním slovem KATASTROFA! 26.3. (neděle) vytvořena objednávka 27.3. (pondělí) žádost o změnu objednávky přes e-mail i Instagram bez odezvy a telefonní číslo vypnuté 30.3. (čtvrtek) první reakce a to pouze na instagramu s instrukcemi, že mám požadavek zadat e-mailem ???? zároveň ráno reklama na IG od infouencerky jaký poskytuje firma nadstandardní servis že dostala nový telf do 24h, přitom já dostala ubohé 3 zprávy na IG že do konce týdne požadavek zpracují. Telefon stále vypnutý. 3.4. (pondělí) na základě celé špatně řešené situace jsem se rozhodla že mobil koupím jinde, konečně se dalo dovolat na infolinku, kde ale operátor neměl k ničemu přístup a slíbil mi ze do hodiny mi zavolá šéf a situaci se mnou dořeší. Došla mi jen zprava opět na IG s odkazem na formulář odstoupení od smlouvy. Ten jsem vyplnila a cca za 4h mi přišla sms od jabkolevne.cz, že zpracovali objednávku a čekají až balík převezme PPL do přepravy. 4.4. (úterý) volám na infolinku, proč mi posílají balíček když jsem vyplnila odstoupení od smlouvy, opět “uklizení” situace slovy: ,, Za hodinu přijede šéf, zavolá vám a situaci s vámi vyřeší. “ Kupodivu mi zase nikdo nezavolal. Večer dával majitel e-shopu do stories oznámení o novych stránkách a prostor pro kritiku. Napsala jsem mu svůj příběh a odpověď byla pouze - balík od PPL nepřebírejte, jakmile nám přijde zpět, vrátíme vám peníze. Za mě absolutně nezvládnutá situace. 5.4. (Středa) doručování balíku - vysvětlila jsem situaci a nepřevzala. 6.4. (čtvrtek) opět doručování balíku - opět jsem nepřevzala. Teď tu máme Velikonoce, 4 dny volna. Následně těžko říct kolikrát mi ještě PPL zkusí balík doručit, ikdyz jsem jim 2x vysvětlila situaci. Následně nějaký čas potrvá než se balík vrátí na sklad. A při rychlosti řešení objednávek (ikdyz garantují doručení do 2 pracovních dni) počítám že ještě dobrých par dní potrvá než zadaji vracení peněz. Nakonec budu ještě ráda když mi peníze vůbec vrátí. Pokud máte zbytečných 13 tisíc, které rádi zadarmo půjčíte e-shopu, s radosti do toho!
SK
Sára Kavalcová
AŘ
Anna Řezníčková
Naprosta spokojenost, komunikace, peče super, muzu doporucit!
TŠ
Tade Šafařík
vše super
BM
Blanka Marková
KH
Karin Holíková
FP
Filip Považan
JC
Jaroslav Cabalka
P
Petr
V záruce se nám přestal telefon nabíjet tak jsme oslovili prodejce , který náš problém vyřešil k naší maximální spokojenosti. Po dobu reklamace s námi neustále komunikoval. Tento obchod doporučujeme.
ZO
Zdeněk Onderka
AV
Alina Varvarynets
TH
Tomáš Horký
Telefon odpovídá stavu A-. Běží bez problému.
VZ
Vlasta Zajičková
Zatím telefon funguje spokojenost
TŠ
Tatiana Šidlovskaja