Reklamace a online výkup
Může se stát, že i k nám se vesmír otočí zády. Měsíc je na ústupu, venku je zamračeno a zkrátka i nám se občas něco nemusí povést. Znáte to, také u nás zatím pracují jen lidé, takže ať už se chystáte zboží reklamovat či z jakéhokoliv důvodu vrátit, uděláme vše, co je v našich silách, abychom to rychle a férově vyřešili.
Pokud si přejete vaše zařízení reklamovat či odstoupit od smlouvy (odstoupit lze do 14 dní od zakoupení zboží online), jediným platným způsobem je odeslání formuláře.
Oba z procesů jsou zahájeny doručením zařízení a dokumentace (faktura a záruční list) k nám na prodejnu na adrese Vodičkova 10, Praha 1 110 00 a správně odeslaným formulářem, který najdete níže.
Pro doručení k nám na prodejnu prosím využijte kurýrních služeb (PPL, GLS, DPD) s poznámkou o doručení po 11:00 hodině.
Reklamujete AirPods?
Nejjednodušší a nejrychlejší způsob reklamace je AirPody zanést rovnou do autorizovaného servisu (iWant / iStyle). Bude Vám stačit pouze faktura.
Pokud se však rozhodnete sluchátka zaslat k nám, důležité je sluchátka odpárovat od Vašeho účtu a vymazat z aplikace Najít (FindMy), jinak nemůžeme reklamaci přijmout.
Jak funguje dálkový online výkup?
- Vyplňte výkupní formulář níže.
- Odhlášené zařízení zašlete na adresu provozovny Vodičkova 10, Praha 1 110 00, obchod JabkoLevně.cz
- My zařízení naceníme, cenový návrh Vám zašleme a Vy se rozhodnete zdali zařízení Vám pošleme zpět nebo Vám zašleme výkupné.