Reklamace
Může se stát, že i k nám se vesmír otočí zády. Měsíc je na ústupu, venku je zamračeno a zkrátka i nám se občas něco nemusí povést. Znáte to, také u nás zatím pracují jen lidé, takže ať už se chystáte zboží reklamovat či z jakéhokoliv důvodu vrátit, uděláme vše, co je v našich silách, abychom to rychle a férově vyřešili.
Pokud si přejete vaše zařízení reklamovat či odstoupit od smlouvy (odstoupit lze do 14 dní od zakoupení zboží online), jediným platným způsobem je odeslání formuláře.
Oba z procesů jsou zahájeny doručením zařízení a faktury k nám na prodejnu na adrese Vodičkova 677/10, Praha 1, 110 00 a správně odeslaným formulářem, který najdete níže.
Na dotazy ohledně Vaší reklamace Vám rádi odpovíme od pondělí do pátku 11:00 - 18:00.
Reklamujete AirPods?
Nejjednodušší a nejrychlejší způsob reklamace je AirPody zanést rovnou do autorizovaného servisu (iWant / iStyle). Bude Vám stačit pouze faktura.
Pokud se však rozhodnete sluchátka zaslat k nám, důležité je sluchátka odpárovat od Vašeho účtu a vymazat z aplikace Najít (FindMy), jinak nemůžeme reklamaci přijmout.